November 20, 2017

Rujul FACELOOK

Bună fetelor,
astăzi aș vrea să vă descriu puțin rujul Facelook. Știu că s-a mai discutat despre el, sunt și tutoriale dar, ce pot să vă spun concret și pe incercate cum se spune :) , este intr-adevăr minunat. L-am văzut de la lansare, am tot urmărit review-urile și am zis...de ce să nu il incerc să ma conving singură.
Astăzi l-am primit, urmare a cumpărăturilor de Black Friday și este un ruj super. Rezistă, nu usucă și prețul este mai mult decât convenabil. Se poate achiziționa la prețul de ofertă până marți.

Site-ul este acesta https://www.facelookcosmetics.ro/

Nu are sens să mă lungesc cu prezentarea, pot doar să afirm că sunt multe nuanțe frumoase dar,cel mai mult îmi place foarte mult cum se simte după aplicare și rezistența lui.



Zi frumoasă vă doresc !






No comments:

Post a Comment